Pogosta vprašanja
01. Naročilo
Rastlina, ki jo želim kupiti, je posajena v kvadratni sadilni lonec. Kako v tem primeru izberem primerno velikost okrasnega lonca?
V tem primeru upoštevaj, da je pri tej rastlini pod zavihkom »Dodatne informacije« pri podatku »Premer sadilnega lonca« zapisana diagonala kvadratnega lonca, ne dolžina stranice.
Ali bom prejel/a točno takšno rastlino, kot je prikazana na fotografiji spletne trgovine?
Ne, rastline so namreč živi organizmi in čisto vsaka posamezna rastlina je unikatna. Običajno so fotografije rastlin prikaz različnih primerkov iste vrste rastlin, zato lahko dejanska rastlina, ki jo prejmeš, nekoliko odstopa od tistega, kar je prikazano na fotografiji.
Želim si določene rastline, vendar je ni v vaši ponudbi. Mi lahko pomagate?
Vašim željam z veseljem prisluhnemo in jih vključimo v našo ponudbo, če je to mogoče.
Kako lahko prekličem svoje naročilo?
Do trenutka odpreme lahko naročilo prekličeš tako, da nam pošlješ elektronsko sporočilo na info@longleaves.si.
02. Plačilo
Ali cene vključujejo DDV?
Da. Vse cene so v evrih (€, EUR) in vključujejo DDV, razen če je ob izdelku izrecno in nedvoumno navedeno drugače.
Katere možnosti plačila so na voljo v spletni trgovini?
Na voljo je plačilo z Apple Pay, Google Pay, kreditno ali debetno kartico ter neposredno bančno transakcijo.
Kako lahko uveljavim promocijsko kodo ali darilni bon?
»V košarici« ali »na blagajni« pod povzetkom naročila najdeš vprašanje »Imaš kupon ali darilni bon?«, pod njim pa polje, kamor lahko vpišeš kodo. Ko kodo uveljaviš, se končna cena samodejno spremeni.
Kaj naj storim, če promocijska koda ne deluje?
Če si prepričan/a, da je promocijska koda v času tvojega nakupa aktivna in kljub temu ne deluje, nam pošlji elektronsko sporočilo na info@longleaves.si in odgovorili ti bomo v najkrajšem možnem času.
03. Pakiranje
Kako lahko k svojemu naročilu dodam grelno blazinico?
Grelna blazinica zaščiti rastline pred zmrzaljo med dostavo. V času nizkih temperatur, torej pozimi, bomo grelno blazinico samodejno in brezplačno dodali v paket pred odpremo. Grelne blazinice ti zato ni treba dodajati.
Kako zapakirate rastline, da so med transportom varne?
Po prejemu naročila rastline še enkrat temeljito pregledamo, da zagotovimo odsotnost škodljivcev in bolezni. Nato jih zapakiramo tako, da so zaščitene pred mehanskimi poškodbami in vremenskimi vplivi, zemlja pa se med dostavo pretirano ne raztresa po paketu. Rastline skrbno zavijemo v tulce iz lepenke, kar prepreči njihovo premikanje v paketu, tudi če se ta med dostavo prevrne. Pomembno nam je, da pakiranje ohranja trajnostni značaj in zato uporabljamo čim bolj ekološke materiale.
Ali je embalaža, ki jo uporabljate za pakiranje, okolju prijazna?
Trudimo se, da pakiranje ohranja trajnostni značaj in uporabljamo čim bolj ekološke materiale, kljub temu da to za nas običajno pomeni višje stroške. Kot okolju prijazno alternativo za PP ali PVC lepilni trak, uporabljamo papirnatega.
So rastline v paketu opremljene z rastlinskimi potnimi listi?
Vsaka rastlina je v skladu z zakonodajo opremljena z rastlinskim potnim listom, ki je nameščen na sadilni lonec ali na etiketo z informacijami o rastlini. S tem zagotavljamo sledljivost.
04. Dostava
Koliko stane dostava?
Doplačilo za dostavo po Sloveniji znaša 5 €. Za naročila nad 100 € je dostava po Sloveniji brezplačna.
Kako vam lahko sporočim posebna navodila za dostavo?
»Na blagajni« pred oddajo naročila najdeš stavek »K svojemu naročilu dodaj opombo (neobvezno)«, pod njim pa polje, kamor lahko vpišeš posebna navodila za dostavo ali kakršnokoli drugo opombo.
Kdaj lahko pričakujem dostavo svojega paketa?
Paket praviloma prispe že dan po odpremi. Odpošiljanje paketov običajno poteka ob ponedeljkih, torkih in sredah. Pred vikendi in med prazniki paketov z rastlinami ne odpošiljamo, da preprečimo njihovo predolgo zadrževanje v dostavni službi. Prav tako ne pošiljamo paketov z rastlinami v primeru ekstremnih vremenskih razmer. Rastline so namreč živi organizmi in želimo, da do vas prispejo v dobrem stanju.
Kako naj ravnam z rastlinami, ko jih prejmem?
Pomembno je, da paket z rastlinami čimprej prevzameš, saj tako skrajšaš čas potovanja, ki za rastline lahko predstavlja stres. Rastline pazljivo razpakiraj in jih postopoma premikaj na bolj svetla mesta. Če je zemlja suha, rastline zalij. Povsem normalno je, da imajo prejete rastline sprva malo povešene liste ali kakšne druge znake nelagodja. Običajno traja nekaj dni ali tednov, da se rastline prilagodijo na novo okolje.
05. Reklamacije in vračila
Kaj naj naredim, če prejmem rastlino v zelo slabem stanju?
Kljub skrbnemu pakiranju se redko lahko zgodi, da zaradi težav med dostavo prejmeš rastlino v zelo slabem stanju. V takem primeru nam v roku 48 ur po prejemu pošlji elektronsko sporočilo s fotografijami prejete rastline na info@longleaves.si. Tvojo reklamacijo bomo obravnavali individualno in s skrbnostjo.
Okrasni lonec se je med transportom zlomil, kaj naj naredim?
V takem primeru nam v roku 48 ur po prejemu pošlji elektronsko sporočilo s fotografijami poškodovanega okrasnega lonca na info@longleaves.si. Poškodovani okrasni lonec lahko zamenjamo, če zamenjava ni možna, pa povrnemo kupnino.
06. Fizična trgovina
Kje se nahaja fizična trgovina?
Fizična trgovina se nahaja na naslovu Gosposka ulica 3, 2000 Maribor.
Ali je ponudba izdelkov v spletni trgovini enaka kot v fizični?
Ne, ponudba v fizični trgovini je obsežnejša kot v spletni trgovini. Tam najdeš tudi večje rastline ter rastline, ki niso primerne za pošiljanje.
Na voljo je plačilo s kreditno ali debetno kartico. Gotovino sprejemamo le v primeru točnega zneska.