Long Leaves

Pogoji poslovanja

UVODNE DEFINICIJE POJMOV

Uporabnik je oseba, ki je obiskala spletno trgovino oziroma navigira po spletni trgovini in njenih podstraneh. Kupec je uporabnik, ki v spletni trgovini uspešno opravi nakup. Nakup je sklenitev kupoprodajne pogodbe na daljavo za nakup izbranih izdelkov preko oddaje spletnega naročila, po objavljenih cenah in v skladu s pogoji poslovanja, ki veljajo v času oddaje naročila. Potrošnik je fizična oseba, ki pridobiva izdelke oziroma blago za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti.

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Uporabnik oziroma kupec spletne trgovine LONG LEAVES in ponudnik urejata medsebojne pravice in obveznosti v zvezi s spletnim oziroma elektronskim nakupom s pogoji poslovanja spletne trgovine LONG LEAVES, ki so sestavljeni skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Zakonom o avtorskih in sorodnih pravicah, priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi e-poslovanja. Pogoji poslovanja se redno posodabljajo in so v svoji najnovejši in veljavni različici dostopni vsakomur. Za ogled so na voljo kadarkoli, prav tako so na voljo za prenos v PDF obliki. Odstop od pogojev poslovanja je možen samo v primeru posebnega pisnega dogovora med uporabnikom oziroma kupcem in ponudnikom. Vsa komunikacija, ki se vrši med uporabnikom oziroma kupcem in ponudnikom v elektronski obliki, velja kot izvedena v pisni obliki in ima veljavo pogodbe. Z oddajo naročila je kupec seznanjen s pogoji poslovanja in varstvom osebnih podatkov. Zavezujejo ga pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila.

PODATKI O PONUDNIKU

S spletno trgovino LONG LEAVES upravlja podjetje LONG LEAVES, prodaja preko spleta, JAN KRALJ s.p., ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja. 

Naziv podjetja: LONG LEAVES, prodaja preko spleta, JAN KRALJ s.p.

Podjetje je od dne 1.12.2024 vpisano v Poslovni register Slovenije (AJPES). Podjetje je vpisano v FITO register in ima dovoljenje za izdajanje rastlinskih potnih listov (pristojni organ: UVHVVR). 

Sedež podjetja: Nasipna ulica 10, 2234 Benedikt

Poslovna enota podjetja: Gosposka ulica 3, 2000 Maribor

Matična številka: 9802703000

Davčna številka: SI58493450

Podjetje je zavezanec za plačilo DDV.

Email: info@longleaves.si

Telefon: +386 41 793 368

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo uporabniku oziroma kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja);
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (email, telefon);
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev;
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi v spletni trgovini, naj bi bil dostopen v razumljivem roku, če izdelek ni dosegljiv v razumljivem roku, bo kupec o tem obveščen);
  • pogoje dostave izdelkov (način, kraj in rok dostave);
  • jasno in nedvoumno določene cene in razviden prikaz, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza;
  • način plačila in dostave;
  • časovno veljavnost ponudbe;
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop, poleg tega tudi če in koliko stane kupca vračilo izdelka;
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike z uporabniki oziroma kupci.

PONUDBA IZDELKOV

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba ažurira in spreminja pogosto in hitro. Ponudnik si glede na razpoložljivost in sezonskost pridržuje pravico do spremembe izdelkov. Fotografije izdelkov so zgolj simbolične in morda ne odražajo povsem točnih dejanskih lastnosti izdelka. Običajno so fotografije rastlin prikaz različnih primerkov iste vrste rastlin, zato lahko dejanska rastlina, ki jo kupec prejme, nekoliko odstopa od tistega, kar je prikazano na fotografiji. Rastline so namreč živi organizmi in vsaka posamezna rastlina je unikatna. Izdelki, ki so v ponudbi spletne trgovine, niso primerni za otroke, njihovi sestavni deli pa niso primerni za uživanje. Prav tako si ponudnik pridržuje pravico, da omeji količino izdelkov, ki jih lahko uporabnik naroči v določenem časovnem obdobju. Nakup izdelkov z namenom preprodaje in ustvarjanja dobička je prepovedan.

CENA IZDELKOV

Vse cene so v evrih (€, EUR) in vključujejo DDV, razen če je izrecno navedeno drugače. Cene ne vključujejo stroškov dostave, ti so prikazani pred elektronsko oddajo naročila. Ponudnik lahko občasno ponudi akcijske cene ali promocijske kode za uveljavitev določenega popusta. Promocijskih kod in darilnih bonov ni mogoče menjati za gotovino ali drugo obliko ugodnosti pri ponudniku. Znižani izdelki so jasno označeni tako, da je poleg označene akcijske cene vidna tudi redna cena izdelka. Cene se lahko brez predhodnega obvestila spremenijo. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila, v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena, ko ponudnik potrdi naročilo, kar kupcu potrdi z elektronskim sporočilom o statusu prejetega naročila. Od tega trenutka so cene in pogoji fiksni, kupec pa je dolžan preveriti pravilnost podatkov na izdanih računih, ponudnik kasnejših reklamacij ne upošteva.

PROMOCIJSKA KODA

Ponudnik lahko občasno ponudi promocijske kode za uveljavitev določenega popusta, ki jih uporabnik uveljavi z vpisom kode v postopku nakupa. Promocijske kode prinašajo različne ugodnosti pri nakupu in so časovno omejene. Aktivno promocijsko kodo objavi ponudnik na način, ki odgovarja namenu njegove marketinške akcije. Akcijske cene, promocijske kode in podobno se praviloma ne seštevajo, razen če ponudnik izrecno predvidi njihovo seštevanje. Ponudnik ne zagotavlja, da v času nakupa obstaja aktivna promocijska koda.

NAČINI PLAČILA

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
  • plačilo s kreditno ali debetno kartico;
  • hitro plačilo preko storitve Google Pay ali Apple Pay;
  • plačilo z neposredno bančno transakcijo.
V primeru plačila s kreditno ali debetno kartico je uporabnik dolžan preveriti, ali njegova banka omogoča spletno plačevanje s kartico, s katero namerava izvesti transakcijo. Plačilo mora biti izvedeno v 24 urah po oddaji naročila. Če plačilo ni izvedeno v tem roku, se kupoprodajna pogodba šteje za razvezano, ponudnik pa kupca o tem obvesti z elektronskim sporočilom. Ponudnik z obdelavo naročila prične šele po prejemu plačila.

V primeru plačila z neposredno bančno transakcijo se kupcu po oddaji naročila prikažejo podatki za plačilo, ki jih hkrati prejme tudi na email naslov. Plačilo mora biti izvedeno v 72 urah po oddaji naročila. Če plačilo ni izvedeno v tem roku, se kupoprodajna pogodba šteje za razvezano, ponudnik pa kupca o tem obvesti z elektronskim sporočilom. Ponudnik z obdelavo naročila prične šele po prejemu plačila.

ZALOGA

Izdelki, ki so v ponudbi v spletni trgovini so večinoma na zalogi ali pa je naveden predviden čas razpoložljivosti. Izjemoma se lahko zgodi, da izdelek, ki je ob oddaji naročila na voljo, kasneje ni več dostopen. V tem primeru bo ponudnik o tem takoj obvestil kupca in mu omogočil odstop od nakupa. Ponudnik si pridružuje pravico, da kupca po potrebi kontaktira na kontakten email naslov ali telefonsko številko.

DOSTAVA

Ponudnik bo izdelke odposlal v najkrajšem možnem času po sklenitvi kupoprodajne pogodbe in prejemu plačila, pri tem pa bo poskrbel za njihovo primerno in trajnostno pakiranje. Odpošiljanje paketov običajno poteka ob ponedeljkih, torkih in sredah, ali po lastni presoji ponudnika. Za naročila nad 100 EUR je dostava brezplačna, za ostala naročila pa strošek dostave znaša 5 EUR ali 7 EUR, če kupec izbere dostavo z darilnim pakiranjem. Kupec je odgovoren za pravilnost navedenega naslova za dostavo. Ponudnik ne odgovarja za zamude, nedostavljeno pošiljko ali morebitno poslabšanje kakovosti rastlin, ki nastane zaradi napačno navedenega ali nepopolnega naslova. Dostava je možna le na naslove v Sloveniji, s predvidenim časom dostave med 1 in 5 delovnimi dnevi, razen če je za posamezne izdelke označen daljši rok. V tem primeru bo celotno naročilo dostavljeno v tem daljšem roku. Pogodbeni partner ponudnika za dostavo pošiljk je GLS, ponudnik sodeluje s izbranimi dostavnimi službami po lastni presoji, kupec pa bo o predvidenem roku dostave obveščen dan pred dostavo ali na dan dostave. V primeru, da dostavna služba ne more dostaviti paketa in ga kupec želi prevzeti na prevzemnem mestu dostavne službe, lahko kupcu nastanejo dodatni stroški obračunani po ceniku dostavne službe. Osebni prevzem neposredno pri ponudniku je mogoč, kadar kupec to možnost izbere pred oddajo naročila. Prevzem poteka na naslovu Gosposka ulica 3, 2000 Maribor, v času rednega delovnega časa fizične trgovine, naročilo pa mora biti prevzeto v roku 5 delovnih dni od prejema elektronskega obvestila o zaključenem naročilu.

POSTOPEK NAKUPA

Uporabnik lahko nakup v spletni trgovini izvede kot registriran uporabnik ali z enkratnim vpisom v spletno trgovino kot gost, tako da z uporabo komunikacijskega sredstva izvrši spodaj opisane tehnične postopke:
  • navigacija do spletne trgovine preko brskalnika, ki ga uporabnik odpre na lastni napravi;
  • iskanje in ogled posameznih izdelkov v ponudbi spletne trgovine;
  • dodajanje izbrane količine specificiranega izdelka v nakupovalno košarico s klikom na gumb »Dodaj v košarico«;
  • pregled in morebitni popravki izbranih izdelkov in količin v nakupovalni košarici;
  • prehod na naslednji korak s klikom na gumb »Na blagajno« ali »Nadaljuj na zaključek nakupa«;
  • vnos zahtevanih podatkov za izvršitev naročila v ustrezna polja in izbor želene plačilne metode in načina dostave;
  • preverjanje vseh dosedanjih vnosov (specifikacija in količina izbranih izdelkov, podatki za izvršitev naročila in dostave);
  • vnos morebitne opombe glede nakupa oziroma dostave;
  • vnos morebitnih kuponov, darilnih bonov oziroma promocijskih kod;
  • seznanitev z dejstvom, da se uporabnik z nadaljevanjem nakupa strinja s pogoji poslovanja in varstvom podatkov;
  • oddaja naročila s klikom na gumb »Oddaj naročilo z obveznostjo plačila«.

Uporabnik oziroma kupec s klikom na gumb »Oddaj naročilo z obveznostjo plačila« potrdi, da je seznanjen s pogoji poslovanja in da je bil na pogoje poslovanja ob nakupu izrecno opozorjen. S klikom na gumb »Oddaj naročilo z obveznostjo plačila« je oddano naročilo. Oddano naročilo velja kot kupoprodajna pogodba, ko to naročilo potrdi tudi ponudnik, kar kupcu potrdi z elektronskim sporočilom o statusu prejetega naročila. Ponudnik naročilo lahko potrdi ali z razlogom zavrne. V primeru zavrnitve naročila ponudnik kupcu naknadno posreduje elektronsko sporočilo o zavrnitvi naročila. Potrjeno naročilo s strani ponudnika oziroma kupoprodajna pogodba je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika ter se lahko kupcu spletne trgovine kasneje brezplačno ponovno pošlje na njegovo zahtevo. Do trenutka odpreme naročila ga kupec lahko prekliče na kontaktnem email naslovu, kasneje preklic naročila brez nastalih stroškov za kupca ni več mogoč. Strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od kupoprodajne pogodbe, je strošek vračila izdelkov, ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku izbrane dostavne službe.

MOŽNOST POPRAVKA NAPAK PRED NAKUPOM

Pred oddajo naročila je uporabniku prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:
  • vidi in pregleda izdelke, ki jih je izbral in dodal v nakupovalno košarico;
  • vidi in pregleda opis posameznega izdelka, njegovo ceno, ter skupno ceno celotne izbrane količine izdelkov v nakupovalni košarici;
  • spreminja izbrano količino posameznega izdelka, pri čemer se s tem samodejno izračuna nova cena v zvezi s spremenjeno količino oziroma nova cena za celotno naročilo;
  • odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti in s tem avtomatično zmanjša celotni znesek naročila.
Pred oddajo naročila je uporabniku prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:
  • spreminja že vnesene podatke (npr. glede dostave izdelkov, plačila, ipd.),

pri čemer ima pri vsakem nakupnem koraku možnost, da se vrne korak nazaj (npr. klikne na gumb »Nazaj« v brskalniku, klikne na novo polje spustnega menija, klikne na logotip podjetja, ipd.).

PRAVICA DO VRAČILA IZDELKA

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) ima kupec, ki ustreza definiciji potrošnika, pri spletnem nakupu pravico, da brez navedbe razloga vrne kupljen izdelek. Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti ponudnika o svoji odločitvi o odstopu od te kupoprodajne pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti ali z elektronskim sporočilom). Odstopni rok poteče v 14 dneh od dne prejetja izdelka, izdelek pa mora brez nepotrebnega odlašanja vrniti oziroma odposlati ponudniku v nadaljnjih 14 dneh od odstopa od kupoprodajne pogodbe. Neposredne stroške vračila izdelkov nosi potrošnik. Ponudnik pošiljk z odkupnino ne sprejema. Ob vračilu mora potrošnik obvezno priložiti tudi originalen račun ter podatke o transakcijskem računu, na katerega želi prejeti vračilo kupnine, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani ponudnika). Ponudnik si pridržuje pravico, da zadrži vračilo kupnine do prevzema vrnjenega izdelka ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je izdelek poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej. Ponudnik po prejemu vrnjenega izdelka v najkrajšem možnem času vrne kupnino potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov. Naslov za vračilo izdelka je: LONG LEAVES, prodaja preko spleta, JAN KRALJ s.p., Nasipna ulica 10, 2234 Benedikt. Potrošnik mora izdelek vrniti v nespremenjeni količini in v nepoškodovani ter primerni embalaži, izdelek pa ne sme kazati znakov uporabe ali poškodb, ki so nastale kot posledica ravnanja potrošnika. Ohranitev vrednosti izdelka z ustreznim načinom pakiranja ob vračilu je odgovornost potrošnika. Potrošnik odgovarja za zmanjšano vrednost izdelka oziroma blaga zaradi ravnanja z izdelkom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja. Ponudnik v primeru vračila npr. poškodovanega izdelka, ne sme zavrniti vračila kupnine, lahko pa zoper potrošnika nato uveljavlja zahtevek za povračilo zmanjšane vrednosti blaga. Če potrošnik ne predloži računa za kupljen izdelek, vračilo ni mogoče. Odstop od kupoprodajne pogodbe ni mogoč za izdelke ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera ponudnik nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe. Prav tako potrošnik nima pravice do odstopa od kupoprodajne pogodbe, kjer je predmet nakupa izdelek, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika ali ki je bil prilagojen njegovim osebnim potrebam ali ki zaradi svoje narave ni primeren za vračilo ali ki je hitro pokvarljiv ali je izdelku že potekel rok uporabe. Življenjska doba in stanje rastline sta odvisna od upoštevanja navodil za nego, zato ponudnik opozarja, da potrošnik nosi odgovornost za morebitno zmanjšanje vrednosti rastline zaradi nepravilnega negovanja. Rastlino je prav tako potrebno redno pregledovati. Ob pojavu kakršnihkoli znakov bolezni ali škodljivcev je nujno pridobiti strokovno mnenje ter izvesti ustrezne, varne in učinkovite ukrepe za njihovo zatiranje. Pri nakupih, opravljenih preko podjetja, pravice potrošnikov ne veljajo.

REKLAMACIJA

Fotografije, objavljene v spletni trgovini, so informativne in simbolične narave. Rastline so živi organizmi in vsaka posamezna rastlina je unikatna. Fotografije običajno prikazujejo različne primerke iste vrste, zato lahko dejanska rastlina, ki jo kupec prejme, nekoliko odstopa od tiste, ki je prikazana na fotografiji. Reklamacijo za rastlino je mogoče uveljaviti le z utemeljenim razlogom. Upošteva se v primerih, ko prejeta rastlina ni ustrezne vrste, če je bila dostavljena na napačen naslov ali če je bila zaradi težav med dostavo prejeta v zelo slabem stanju. V teh primerih se reklamacija rastline obravnava prednostno. O nameravani reklamaciji izdelka mora kupec ponudnika obvestiti najkasneje v roku 48 ur od prejema izdelka, najbolje z elektronskim sporočilom na email naslov info@longleaves.si, in predložiti dokazila, kot so fotografije izdelka, ki prikazujejo njegovo slabo kvaliteto, poškodbo ali slabo stanje ob prevzemu. Izdelek, prejet v slabem stanju, ponudnik zamenja, če pa zamenjava ni mogoča, kupec prejme povrnjen znesek kupnine. Manjših mehanskih poškodb rastlin ni mogoče reklamirati. Če kupec paketa z rastlinami ne prevzame v okviru prvih dveh poskusov dostave oziroma v dveh zaporednih dneh, možnost reklamacije rastlin zapade. Ponudnik se zavezuje, da bo vsako reklamacijo obravnaval individualno in z dolžno skrbnostjo ter nanjo odgovoril v najkrajšem možnem času, najpozneje v roku 8 dni po prejemu popolne dokumentacije.

STVARNA NAPAKA

Kupec, ki ustreza definiciji potrošnika, lahko uveljavlja stvarno napako v kolikor meni, da kupljen izdelek že ob nakupu ni imel lastnosti, ki je potrebna za njegovo normalno rabo in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-1). Svoje pravice lahko uveljavi, če ponudnika o stvarni napaki, najbolje z elektronskim sporočilom, obvesti v roku dveh mesecev od dneva, ko je napako odkril. V obvestilu o napaki mora potrošnik natančno opisati napako in ponudniku omogočiti, da izdelek pregleda. Ustreznost izdelka se preverja z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku. V kolikor potrošnik ponudnika pravilno obvesti o stvarni napaki, ima pravico zahtevati odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. V primerih, ko prijavljena stvarna napaka ni sporna, bo ponudnik zahtevi ugodili najkasneje v roku 8 dni po prejemu izdelka. V kolikor o napaki obstaja spor, lahko potrošnik iz ponudnikove strani prav tako v roku 8 dni pričakuje pisni odgovor s pojasnitvijo njegovega stališča. Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na izdelkih, ki se pokažejo po tem, ko mineta dve leti, odkar je bil izdelek izročen. Šteje se, da je napaka na izdelku obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve in ni posledica neustrezne nege in skrbi za rastline. Posledice nepravilne ali pomanjkljive nege in skrbi za rastline, ki je posledica malomarnosti potrošnika, ne veljajo za stvarno napako. Pravice potrošnika prenehajo veljati s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil ponudnika.

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se trudi zagotoviti točnost in ažurnost podatkov v spletni trgovini, vendar se lahko zgodi, da zaradi hitrih sprememb lastnosti izdelkov, rokov dobave ali cen, podatkov ni mogoče takoj posodobiti. Trudi se zagotoviti nemoten dostop do spletne trgovine, vendar lahko mnogi dejavniki, na katere ponudnik nima vpliva, vplivajo na delovanje. Ponudnik ne odgovarja za morebitne težave pri dostopu do vsebin ali izdelkov v spletni trgovini. Dostop do spletne trgovine je brezplačen, vendar lahko uporabniki nosijo stroške, povezane z internetnimi storitvami, kot so elektrika, internetni priključek ali prenos mobilnih podatkov. Včasih se zgodi, da ni mogoče zagotoviti popolne točnosti in zanesljivosti vseh objavljenih podatkov. Ponudnik bo v primeru napak v spletni trgovini te napake takoj popravil. Prav tako ponudnik ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice, nastale zaradi uporabe informacij, objavljenih v spletni trgovini, ali začasnega nedelovanja spletne trgovine. Ponudnik si pridržuje pravico do sprememb vsebin, cen in besedila. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za delovanje funkcij plačevanja ali vnosa podatkov, ki jih zagotavljajo tretje osebe, in ne odgovarja za nobeno škodo ali stroške, ki bi nastali v povezavi z njimi. Prav tako ne prevzema odgovornosti za posredno škodo, izgubo dobička, prihrankov ali podatkov, kot tudi ne za škodo, povzročeno s strani tretjih oseb, razen za poškodbo izdelkov med dostavo. Odgovornost ponudnika do kupca je omejena na neposredno škodo, ki bi nastala zaradi hude malomarnosti ali namenoma.

PRAVNO OBVESTILO

Vse vsebine, objavljene v spletni trgovini, vključno s fotografijami, oblikovanjem in drugimi elementi, so zaščitene z avtorskimi pravicami ter pravicami intelektualne lastnine ponudnika ali njegovih partnerjev. Brez izrecnega pisnega soglasja ni dovoljeno njihovo kopiranje, javno prikazovanje ali kakršnakoli drugačna uporaba. Izdelkov ni dovoljeno kupovati z namenom preprodaje za ustvarjanje dobička, prav tako je prepovedano njihovo spreminjanje, kopiranje ali posnemanje vsebin iz spletne trgovine.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik si prizadeva zagotoviti učinkovit sistem za obravnavanje kakršnihkoli pritožb in rešitev morebitnih sporov na sporazumen način. Kupec lahko ponudniku pošlje elektronsko sporočilo na email naslov info@longleaves.si in tako odda svojo pritožbo, pri čemer je postopek obravnave pritožbe zaupen. V primeru, da sporov nikakor ni mogoče rešiti sporazumno, bo za reševanje pristojno sodišče po stalnem prebivališču kupca. Za te pogoje poslovanja in za vse spore med ponudnikom in uporabnikom oziroma kupcem velja in se uporablja slovensko materialno in procesno pravo. Ponudnik skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Kot ponudnik izdelkov oziroma blaga in storitev, ki se ukvarja s spletno prodajo potrošnikom, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov, ki je na voljo na povezavi https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EN.

SHRANJEVANJE POGOJEV POSLOVANJA

Ponudnik  se zavezuje, da bo trajno hranil te pogoje poslovanja ter njihove pretekle različice. Vsak kupec lahko kadarkoli od ponudnika zahteva, da mu ta posreduje tiste pogoje poslovanja, ki so veljali ob njegovem nakupu, ponudnik pa mu jih bo v razumnem roku brezplačno posredoval na trajnem nosilcu. Ti pogoji pričnejo veljati 1.12.2024 za uporabnike oziroma kupce, ki kupijo izdelek oziroma blago ali storitev na ta ali po tem datumu.

OBVESTILO O IZDAJI RAČUNA

Ponudnik mora za dobavo izdelka oziroma blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti kupcu. Za izdajo računa, ne glede na obliko ali način posredovanja računa, ponudnik kupcu ne sme zaračunati nobenega stroška.